úterý 22. března 2016

Čtenářská výzva 2016

Já a knihy. Aneb moje znovunalezená droga láska. Můj sen číslo 73 je "přečíst 100 knih za rok". Momentálně čtu sedmou, takže toho mám ještě hodně před sebou! A ikdyž můj wishlist, co se knih týče nebere konce, spíš naopak... neustále se rozrůstá, tak občas nevím, po jaké zrovna sáhnout. (Pokud máte nějaký tip, tak do komentářů s ním, prosím!)

Takže když jsem někdy mezi vkládáním knih do "Chystám se přečíst" na Databazeknih.cz zahlédla "Čtenářská výzva" byla jsem prostě nadšená. A jdu do toho! A tímto bych chtěla třeba nakopnout někoho z Vás ke znovunalezení lásky ke knihám (ale pozor, čtení je vysoce návykové!). A protože jeden z mých oblíbených citátů zní "Čtenář prožije tisíc životů, než zemře. Člověk, jenž nikdy nečte, prožije jen jeden." - George Raymond Richard Martin, tak splnit čtenářskou výzvu 2016 znamená prožít dalších 20 životů! A minimálně to, stojí za to!



A teď už samotná Čtenářská výzva 2016 (více informací najdete tady)


  1. Kniha začínající stejným písmenem jako tvé křestní jméno
  2. Kniha poprvé vydaná v roce 2016
  3. Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK
  4. Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností
  5. Kniha, který byla přeložena do angličtiny
  6. Kniha, která má méně něž 200 stran
  7. Kniha, která byla zfilmovaná
  8. Kniha, který má více než 400 stran
  9. Kniha od veřejně známe osobnosti (ne spisovatele)
  10. Kniha povídek
  11. Kniha od českého autora - P. S. - Aňa Geislerová
  12. Kniha od autora píšícího pod pseudonymem
  13. Kniha od autora oceněného Nobelovou cenou
  14. Kniha přečtená za jediný den - Dopisy na konec světa - Ava Dellaira
  15. Kniha s číslem v názvu
  16. Oblíbená kniha tvého dětství
  17. Kniha doporučená kamarádem
  18. Kniha o přátelství
  19. Populárně naučná kniha
  20. Kniha od autora mladšího 30 let

P. S. Došla mi "zásoba" knih v češtině, takže musím číst v angličtině, což mi trvá podstatně dýl. Takže jsem začala přemýšlet o koupi Kindle. Ale já prostě miluju skutečný knížky! Stránky, vůně, pevnou vazbu, ošoupaný rohy... Ale na cestování by čtečka byla praktičtější, o tom žádná. Achjo!


skutečný knihy milující Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat