úterý 23. února 2016

Zápisky #1

Vycházím ze dveří a musím přihmouřit oči. Sluneční paprsky mi dopadají na tvář a hřejí. Nadechuju se čerstvého vzduchu s příměsí slaného moře a fish &  chips. Úsměv od ucha k uchu. Přecházím cestu a jsem na pláži. Procházím se po kamenech téměř až k moři. Je tu krásně. Je mi krásně. Miluju to. Miluju Brighton!




Po chvilce na pláži a jedné cigaretě zapomínám na předešlých osm hodin v práci a prostě jsem. Já. Moře. Pláž. Brighton. Racci. A on. A je mi krásně. Málem bych zapomněla jaký pocit to je. Tak krásně!

Milý deníčku, mám v hlavě zmatek a mám tam toho hrozně moc! Tak a teď vážně! Ne, že by ta první věta nebyla pravdivá, ale ta vážně patří spíš do deníčku. Ikdyž ani tam nepíšu "Milý deníčku".
Dnes pro Vás mám pár myšlenek, který se mi honí hlavou, událostí, který se staly/dějí a tak různě. A jelikož chci psát, ale nejsem schopná napsat něco pořádnýho, tak je to formou takových zápisků.








  • Posledních pár dnů (týdnu) se snažím napsat články o Thajsku a hlavně o Bangkoku. Ale nejde to! Několikrát už jsem skončila u prohlížení fotek, první věty, nebo jen názvu příspěvku... A čím dál víc bych se chtěla vrátit zpátky. Alespoň na jeden den! Týden nebo třeba na měsíc!
  • Tento týden by jsme se měli přestěhovat. Zatím nemáme kam, nevíme kam. Ale dýl už to ve stávajícím bytě fakt nezvládneme. Fakt ne!
  • Chtěla bych se naučit všechny ty úchvatný jógový pozice, ale nejde mi ani udělat klik... (nesmějte se, já vím!)
  • Tak alespoň zkusím dělat dřepy. Začala jsem na 10ti. A musím potají v naší koupelně 1x1. Jinak by se mi Jan smál a já bych jich neudělala ani těch pitomých deset!
  • Takže si mi vůbec nehodí, že jsme za poslední týden byli pětkrát na jídle v McDonald's a dvakrát v KFC. Ty nadbytečný kila (čti: hranolky, hranolky, hranolky a ještě jedny hranolky, McChicken burger, Hot Wings atd...) Achjo! Ale hádejte, kde si dáme oběd hned zítra? :D
  • Čím dál víc miluju černej čaj s citrónem (samozřejmě rádně ocukrovanej). A ještě víc miluju svoji konvičku na čaj, díký níž nemusím každou chvilku lítat do kuchyně a dělat další čaj!
  • A taky miluju knížky! Přivezla jsem si pět českých knih, který jsem ještě nečetla a nevím, co budu dělat, až je dočtu! Jasně, můžu číst ty anglický, ale ta čeština je prostě dokonalej jazyk! 
  • Mimochodem momentálně hořím láskou ke knize PS od Ani Geislerové. A je d-o-k-o-n-a-l-á! Snažím se přečíst si každý den "jenom trochu", aby mi "zbylo na později". No a pak ji budu číst znova a znova!
  • Došla jsem k tomu, že bych v Anglii nedokázala žít (ha, to zní vtipně, když tu zrovna žiju). Ale myslím žít jako napořád. Protože to jejich jídlo... fakt není dobrý. A vařit tu taky neumí. A taková svíčková od maminky! MMm!


  • Nenávidím budík. Večer jich několik nastavím, abych je ráno povypínala a nastavila další, který taky vypnu a pak nestíháme. Hrozně moc nestíháme a běháme do práce, chodíme pozdě a tak.


  • V Anglii žít nedokážu, ale vůbec nevím, kde je to místo, kde bych to dokázala. Ikdyž třeba takovej Brighton... Brighton miluju.
  • A řekla jsem si, že tehle rok bude úžasnej. A taky, že bude! 








P.S. Balónek z Valentýna se mi pořád vznáší v pokoji!
P.S.S. Zase chci předělat design blogu. To bude dlouhá noc.
P.S.S.S. A stejně se mi jednou ty úchvatný jógový pozice povedou!
P.S.S.S.S. Jan už mi konečně vrátil Mac! Video je (tady) online. A na ploše mám bordel!


s láskou Lucie

1 komentář:

  1. Luci, úplně ti rozumím! Jak píšeš, že bys chtěla psát o Thajsku a Bangkoku, ale nejde to, tak přesně stejně jsem to měla já s Chile! Nedokážu si to vysvětlit.. tak z toho vznikla taková dlouuhá blogová pauza.. Jinak se mi tvoje zápisky moc líbí! Nejvíc se mi líbí věta: "rozhodla jsem se, že tenhle rok bude úžasnej" :-)) pod to se můžu podepsat! Držím palce s bydlením a s jógovými pozicemi :-D a těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat