čtvrtek 21. ledna 2016

Longtail Boat to Maya Bay | The Beach


 Už po několikáte se vracím k psaní tohoto článku, protože prostě VEDRO! Ráno, odpoledne, večer i v noci. Prostě 24/7. Ikdyž se koupeme v moři (který je mimochodem teplý a to hodně), tak je mi vedro... Takže veškerá moje energie je vynaložená na přesun do sprchy, abych se hned po vypnutí kohoutku mohla zase začít potit a zbylá energie je vynaložená k přesunu pro jídlo a pití. 
Ale o tom jsem psát nechtěla, takže k věci, než mi zase bude příliš vedro...

Jak jste si mohli všimnout na mých sociálních sítích (facebook, instagram), tak víte, že včera jsem byla na jedné pláži... A nebylo to obyčejná pláž, ale byla to "ta pláž"! Aneb fimlová PLÁŽ Leonarda Dicaprio. (The Beach) 




A tahle zastávka byla na plánu už úplně od začátku, protože prostě... viděli jste ten film? Snad mě chápete!

Takže jsme si včera ráno přivstali a vydali se do centra, kde jsme byli ochotní přijmout prvního thajce, který nám bude nabízet private longtail boat trip. Den předtím jsem totiž usoudili, že nechceme absolvovat "hromadný zájezd" a navštívit tak během pár hodin spousty míst a mačkat se na lodi s ostatníma, takže soukromá longtail loď byla jasná volba. 
A zrovna, když jsme chtěli, aby nás otravovali s nabídkami, tak nic. Došli jsme až k přístavu, kde jsme konečně našli toho pravého thajce, který byl zároveň první a zatím poslední milý místňák. Nasedli jsme na loď a plulo se. A to byla první naprosto skvělá věc. Plavit se zase na vlnách. Za mě naprosto dokonalý! Druhý naprosto skvělá věc byl pohled z lodi na ostovy! A můžu Vám říct, že nejkrásnější pohled na Thajsko je právě z lodi! D-o-k-o-n-a-l-ý. A pak přišla třetí naprosto skvělá věc... Pláž. Já čekala, že to bude krásný, ale ne tolik krásný!!! Taky jsem čekala spoustu turistů, ale ne  tolik turistů. Ale stačilo pozvednout hlavu a koukat na tu krásu všude kolem a nějaký turisti nám byli ukradený, v tu chvíli nemáte ani pomyšlení na rozčilování se nad davy turistů (zvášť, když jste jeden z davu), protože jste v naprostým úžasu z tý přírodní krásy.

To místo je tak hrozně moc krásný! Jedno z nejkrásnějších, kde jsem kdy byla, na mou duši!


No není to krásný?!






































A kromě poflakování se na pláži můžete zajít do vnitrozemí, které je pečlivě udržované a máte tak možnost strávit chvilku ve stínu, k nezaplacení!








































Phi Phi Don (hlavní ostrov, na kterém jsme ubytovaní. Filmová pláž se nachází na vedlejším ostrově Phi Phi Leh), tak ten je plný koček! Ale na Phi Phi Leh jsem potkale jenom tuhle mazlivou krásku.





































A zakončili jsme to ještě jednou naprosto skvělou věcí: ananasový a melounový shake!


Tak to by bylo všechno, já se jdu dál potit a umírat vedrem. A vy nezmrznětě! :-)

s láskou Lucie

3 komentáře:

  1. Tak tohle je prostě nádhera! Na The Beach prostě musím, to je jasný, a přesně, s davy turistů sice počítám, ale nic mi to nedokáže zkazit :-D Úžasný. A ty tvoje fotky, to je dokonalost!! <3 můžu se zeptat, čím fotíš? Nevím, jestli to píšeš na blogu, jestli jo, tak jsem přehlídla, ale ty fotky jsou překrásný! A ostrov koček asi navštívím! To je pro mě taky MUST :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) A z 90ti procent jsou fotky z Canon 1100D - objektiv 50mm f/1.8, občas něco z iPhone 6s a tyhle z Thajska taky z Canonu 60D :-) Jinak The Beach je jedno z mála míst, kde člověk ty davy prostě neřeší, je to fakt úžasný místo! :-)

      Vymazat
  2. Tak tohle je prostě nádhera! Na The Beach prostě musím, to je jasný, a přesně, s davy turistů sice počítám, ale nic mi to nedokáže zkazit :-D Úžasný. A ty tvoje fotky, to je dokonalost!! <3 můžu se zeptat, čím fotíš? Nevím, jestli to píšeš na blogu, jestli jo, tak jsem přehlídla, ale ty fotky jsou překrásný! A ostrov koček asi navštívím! To je pro mě taky MUST :-D

    OdpovědětVymazat