čtvrtek 17. prosince 2015

All these little things

Jdu ulicí, na sobě mám svůj nejlepší vánoční svetr a na tváři stupidní úsměv. Málem bych si poskakovala, ale stačí to, že si zpívám a to i nahlas... Město je naprosto šílený! Davy se hrnou sem a zase tam, fronty jsou prostě všude a všichni někam spěchají a tlačí se. Na chvilku zalituju, že jsem nešla radši spát a dobrovolně se účástním tohohle šílenství poté, co jsem před pár hodinama přišla z 12ti hodinové noční, ale hned se zase vracím do vánoční nálady a s úsměvem pokračuju dál.
Pořizuju všechno pro co jsem si přišla, míjím ty davy pomatených zgrogovaných vánočníků(já prostě miluju Grinche!), kteří očividně postrávají špetku vánoční nálady, ale taky míjím pár stejných "bláznů" jako jsem já. Těmi "blázny" myslím podobně vánočně naladěné jedince s podobným výrazem ve tváři a vánočním svetrem (nejlépe se sobem!). Jsme jako mimozemšťani z jiné planety a navzájem si oplácíme úsměvy. Příště by to chtělo si s každým takovým ještě "plácnout" a bylo by to dokonalý!


A přitom to byla taková maličkost. A o to tu přece běží. Vůbec mi nevadilo, že jsem byla uprostřed apokalypsy, byla jsem šťastná, protože jsem se rozhodla být šťastná. Někdy je to opravdu jen a je na nás. Můžete se rozhodnout, jestli si všimnete těch maličkostí kolem a necháte je, aby Vám vykouzili úsměv na tváři, nebo je budete přehlížet a utápět se ve špatné náladě. Ale když si budete všímat těch maličkostí, vážit si jich, radovat se z nich a budete za ně vděční, tak vlastně zjistíte, že všechno je to právě o těch malých věcech. To je totiž ono "velké štěstí". A tak zítra ráno dejte své drahé polovičce pusu na čelo, udělejte si dobrou snídani, usmívejte se na kolemjdoucí, najděte si chvilku pro sebe, vychutnejte si dobré jídlo a buďte vděční za všechny ty skvělé věci ve Vašem životě. Zavolejte někomu z rodiny a řekněte mu, že ho máte rád! Buďte vděční za rodinu, zdraví, lásku a za každou maličkost, která dělá (může udělat) Váš den lepší a nechte ji, aby to udělala! Buďte štastní! Rozhodněte se být. A budete.






PS: kdyby jste přeci jen nenašli žádnou maličkost, ze které budete mít radost, tak si nasaďte sluchátka, pusťte Vaši oblíbenou písničku (a nebo mnou sestavený vánoční playlist - TADY) a zpívejte NAHLAS! A tančete, nebo se zasmějte mým pokusům o udělat si hezkou fotku ve svý naprosto dokonalý vánoční čepici a ještě dokonalejším svetru).

Krásný den! 


Lucie.B