čtvrtek 10. prosince 2015

Christmas | What I love

Zase nemůžu spát, ale tentokrát jsem se rozhodla využít toho a napsat článek. Už dlouho jsem přemýšlela nad tagovými články, ale když jsem se snažila vybrat si otázky pro vánoční tag (což se mi povedlo) a následně na ně odpovídat (to už se nepovedlo), tak už mi tak dobrý nepřišlo. Takže jsem to pojala po svém a po článku Miluju Bali 67 dalších věcí jsem se rozhodla sepsat další (tentokrát poněkud kratší) seznam. Ale o dvě otázky se s Vámi přece jen podělím:

Tvůj nejoblíbenější vánoční zvyk? Vzhledem ktomu, že mi jich tolik nedodržujeme, tak je pro mě tím nejoblíbenějším "zvykem" zdobení vánočního stromečku. Když už ten vyvolený, zelený a voňavý krasavec stojí v obýváků a je čas "vrhnout se na něj". A tak rozmotáváme a následně namotává světýlka. Všude jsou krabice s ozdobami a my se hádáme o to, čí koulička (máme takový se jmény) bude viset na tom nejlepším místě a kdo dá hvězdu na špičku. Do toho běží pohádka, cpeme se cukrovím a "odborně" posuzujeme rozmístění ozdob z druhého konce místnosti. Obvykle máme hotovo až v noci a následně padáme únavou. Ale doufám, že tomu tak bude i letos!
Kam by si se chtěla o Vánocích podívat? Jako milovník Kevina (Sám doma) a vánočních stromečků mám jasno! New York a Rockefeller Center, to je prostě jeden velký sen. A ráda bych viděla adventní trhy v Drážďanech.


Christmas | What I love

Grinche! 
Vůni vánočního stromečku a skořice
Cukroví! A už od dětství ze všeho nejvíc kokosový kouličky!
Výzdobu. Všechna ta světýlka.
Kevina. Aneb Sám doma a Sám doma 2: Ztracen v New Yorku
Atmosféru štědrého dne
Vánočku (bez rozinek) ke snídani na štědrý den
 Štědrovečerní večeři! Bílou polévku, chlupačky a řízek se salátem!!!!!
Balení a zdobení dárků
Když na Vánoce sněží
Být na Vánoce spolu s rodinou
Všechny ty (někdy šílený) přípravy
 Moment, kdy si někdo rozbaluje dárek ode mně
Pohádky v televizi a pohodu na gauči
Klasický Vánoční písničky 
Nakupování a shánění dárků, pokud to není na poslední chvíli
Vánoční stromečky a výzdobu ve městech
Zdobení vánočního stromečku
Čokoládu! Všechny ty čokoládový postavičky a nesmysly
Svýho vánočního krocana!
Adventní kalendáře
A taky sníh a pekáčování, to je jasný!



Tak a teď se těším ještě víc. Miluju Vánoce. A ikdyž mám raději léto než zimu, tak tohle období vánočních svátků je moje nejoblíbenější. 
Je na tom prostě něco kouzelnýho, prostě je.

Já doufám, že se Vám dnešní "článek" líbil a že už se taky těšíte jako já (pokud ještě ne, tak zkuste sepsat takový seznam toho co máte na Vánocích rádi a třeba to přijde) a do komentářů napiště co je Váš nejoblíbenější zvyk a kam by jste se chtěli na Vánoce podívat!


Mějte se krásně!

Lucie.B