úterý 22. prosince 2015

48 HOURS IN BRIGHTON | PHOTO DIARY

Je neděle odpoledne, právě jsme strávili pět hodin ve vlaku, venku je už tma a my vystupujeme na vlakovém nádraží, kde jsme poprvé stáli přesně před 197 dny. Je pořád stejně kouzelný a teď je tu navíc vánoční stromeček. (boží) Táhneme kufry ven z budovy, kde už nám do obličehe fouká studený vítr s vůní moře a trochou fish & chips. JSME V BRIGHTONu! A já jsem šťastná. Miluju ten vzduch, miluju to město. Prostě MILUJU!

Ráno vycházíme před hotel a málem nás to odfoukne. Ustojíme to a zíráme. Před námi je rozbouřené moře a právě vysvítá slunce. Je to kouzelný. Prostě DOKONALÝ. Jdeme na pláž a zase na chvíli zíráme a tentokrát ještě fotíme. Nikdy mě tohle místo nepřestane překvapovat, pokaždý to vypadá jinak. Ještě nějakou chvilku není na pláži a kolem ani noha, takže máme všechnu tu krásu jen pro sebe! (boží) Za dalších pár minut už jsme ale promrzlí a navíc hladový (a to je fakt blbá kombinace), takže si jdeme koupit snídani. S tou si pak sedáme pod Clock tower, kde se nacpeme houskama, po chvíli jsme najedený i trochu zmoklý, ale spokojený a to moc.

Procouráme pár uliček a obchodů, koupíme náhradu za kufr, který se nám cestou sem rozbil a snažíme se dostat zpátky do hotelu, ale vítr vede 5:0. Nakonec mi kufr v ruce vlaje jako letající drak a  já k tomu nemám taky daleko. Větší vítr jsem snad nezažila, ale vyhráváme a mizíme ve dveřích hotelu, kde se následně pár hodin poflakujeme, já dokoukám první sérii seirálu Arabela a Jan pospává. Ta změna "režimu" ze: spánek ve dne a život (resp. práce) v noci na "normální režim" je mnohem horší než jet lag. Ale ještě před západem slunce už jsme zase venku a bojujeme s ještě větším větrem!  Tentokrát si jdeme prohlídnout všechny ty vánoční světýlka, který jsme včera neměli šanci vidět. (a taky jdeme pro letenky!!!) Všechna ta výzdoba mi bere dech, Royal Pavillion nasvícený do fialova s tím nejkrásnějším kluzištěm, Brighton Pier, který je posetý světýlky ještě více než obvykle a taky Lanes a ten Clock tower, to je něco dokonalýho! A ten Grand hotel! A ten stromeček a puding v obchoďáku! A sobíci ve dveřích restaurace!

Večer zase usínám jak utahaný (ale spokojený) kotě kolem osmé. Ráno se probouzíme do mlhavého a deštivěho Brightonu. A vydáváme se na souboj s větrem a užít si posledních pár hodin. Procházíme se po pláži, po mole, naházíme několik 2p do automatů v Brighton Pier, samozřejmě nevyhrajeme. A fotíme, procházíme se, jíme. Prostě strávíme jedno krásný dopo-odpoledne.

Teď už jsme na letišti a za chvilku budeme v oblacích a večer doma!