úterý 29. prosince 2015

2015 a jiné

V říjnu 2013 jsem si ostříhala (krásné a dlouhé) vlasy. Na krátko! A víte co se říká? "Žena, která si ostříhá vlasy, je připravená na to, změnit celý svět." A já bych řekla, že na tom něco bude...  protože


Já jsem změnila "celý svět", ale ten svůj. Nebo spíš jsem stím začla.

Stejně jako jsem začla chodit na pomaturitní jazykový kurz angličtiny, kde jsem se seznámila s Janem. 

Na jaře 2014 už byl Jan můj boyfriend a já tak trochu chodím do práce.

Přesvědčila jsem se o tom, že dokážu být přesvědčivá (hodně) a mluvit a prodávat věci, kterým ve skutečnosti vůbec nerozumím.

A taky jsem si pořídila MacBook Air. A od první chvíle je to můj nejlepší kámoš.

Paříž a"yacht trip num. IV" to bylo cestování pro léto 2014. Ale bylo mi to málo!

A někdy tady vznikla myšlenka na Bali.

Na podzim 2014 jsem absolvovala svůj první skutečný pracovní pohovor. Úspěšně.

A dostala svou první skutečnou full-time práci. 

Začal rok 2015 a všechno začalo být stereotypní a já si uvědomovala, že takhle žít nemůžu...

Měla jsem dobře placenou práci, ve které jsem byla dobrá a Jan studoval vysokou, ale nebylo to ono.

Prostě jsme se rozhodli. Změnit to. Všechno. Bez odkládání!

V květnu 2015 jsem skončila v práci a koupili jsme letenky do Anglie.

Ještě před odjezdem jsem si nechala udělat svoje první tetování. Au!

Poprvé v Anglii. Nastěhovaný do klasickýho anglickýho hnusu, ale v Brightonu.

Můj první pohovor v angličtině.

A začínám pracovat jako pokojská v hotelu u pláže s výhledem na molo. Je červen 2015.

Po dlouhém rozmýšlení konečně zakládám blog.

Trávím dva měsíce a týden na jihu Anglie, zamilovávám si Brighton, poznávám nové přátele, užívám si to a nechápu, proč jsem neodjela dřív.

Je srpen a my letíme na týden do Čech.

Dostávám svoje první vízum v životě. A to do Indonésie.

20. srpna nasedáme do letadla směr Amsterdam a následně směr Čína.

Trávím víkend v Hong Kongu.

Nasedáme do dalšího letadla a přistáváme na Bali. Plníme si sen!

Jednu noc je mi natolik špatně, že si myslím, že umřu... Nejhorší zážitek za celý život.

Ale jinak to bylo 6 neuvěřitelných týdnů v ráji. 6 týdnů jenom cestujeme a prostě žijeme. 6 neuvěřitelných týdnů.

1. října přilétáme do Čech. Je tu zima!

Strávím tři týdny s rodinou a přáteli, nechce se mi je opustit, ale chce se mi pryč...

Dorážíme do Plymouth. Je 20. října, 23:00 a my ještě ani nevíme, jestli máme kde bydlet.

Návrat do Anglie neprobíhá úplně podle představ.

Listopad 2015 a začínáme pracovat v továrně na výrobu masových (fuj) koláčků. Jsou to 12ti hodinové noční a není to žádný lehárko. Ale nic jinýho nezbývá.

Plánujeme další trip! Nemůžu se dočkat! 

 Máme SMŮLU. Lepí se nám na paty. A mě pokouše pes. Rozbije se telefon a náš autobus se vybourá. Prostě máme smůlu!

 Ještě před Vánoci vyrážíme na "víkend" do Brightonu. (boží)

Trávím Vánoce doma. S rodinou. 

Zvykám si na tu domácí pohodičku...

Ale další dobrodružství už je na obzoru!


Když na to teď koukám, letošní rok byl vážně "VELKÝ" a stalo se toho hrozně moc. Ale to je jen začátek! Doufám, že i pro Vás to byl rok dobrý. Protože pro mě byl. A to více než jen dobrý! Byl to rok s jedním velkým snem, SPLNĚNÝM SNEM. Byl to rok, který mi ukázal, že i takové velké sny se plní.


Teď k tomu novému! Dávejte si pozor na to, co si přejete. Může se to splnit! A já Vám přeju, aby se Vám splnilo všechno, co si přejete. Aby to byl rok splněných snů! A aby jste byli šťastní, nejšťastnější! Takže Šťasný nový rok! 


A já Vám MOC DĚKUJI, že jste tu a čtete. A že Vás už bylo! Děkuju! "Uvidíme se" v příštím roce!


Lucie.B



Žádné komentáře:

Okomentovat