pátek 1. ledna 2016

Nový rok | Nový list

Nový rok, nový začátek. Nebo jen nové datum? Osobně si myslím, že je v tom něco víc. Ať už chceme nebo ne. Najednou zase stojíme na startu. Máme před sebou nový "závod" a právě stojíme na startovní čáře. Jsme tak trochu jako maratonští běžci... 3, 2, 1, teď! START. A před námi je nový závod a je jen na nás, jak poběžíme. A stejně jako ti maratonští běžci potřebují startovní čáru, tak my potřebujeme nový rok, 1. leden, pondělí, další týden nebo měsíc. Potřebujeme nějaký bod, od kterého můžeme začít znovu. Ikdyž já sama vím, že nejlepší čas na to začít je TEĎ, tak i já potřebuju nové datum, pondělí a nebo právě nový rok. Nových 366 příležitostí, nepopsaných stránek, dní. 



A já bych si přála využít letošní rok k návštěvě "pár" míst. Takže se s Vámi podělím o můj "bucket list":

Amsterdam. Chtěla bych nasednout na kolo a projíždět se uličkami, míjet kanály a coffee shopy. Ztratit se v centru a objevovat ty nejkouzelnější zapadlé kouty. Navštívit dům Anny Frankové a slavnou Red Light District. Barcelona. Prostě Španělsko! Antoni Gaudí a jeho stavby. Sagrada Familia, Park Guell, Casa Milá a Casa Batló. Od dětství moje vysněná destinace, kam jsem se ještě nestihla podívat. Ale tento rok už by to chtělo potrénovat španělštinu, třeba právě na pláži v Barceloně! Vamas a la playa! Island. Ta příroda. Ta kouzelný příroda. Každým dnem jsem víc a víc přesvědčená, že tohle místo musím vidět as soon as possible! Ledovce, polární záře, gejzíry a vodopády a ovce. Jen se podívejte tady a pochopíte. Oslo. Norsko. Další místo na severu, kvůli kterému jsem ochotná trochu promrznout. Skandinávie pro mě byla vždycky trochu "tabu", právě kvůli zimě, ale minimálně Oslo a skalní sráz Trolltunga musím navštívit. Santorini.  Jeden malý ostrov plný klasických, bílých, řeckých domků, které známe z pohledů. A ty jsou tak krásný, že to prostě musím vidět na vlastní oči. Thajsko. Teplo a exotika! Bangkok a ostrůvky na jihu. Kouzelné pláže, skály v moři a historie a náboženství, které na Vás dýchá na každém rohu. Thajsko se prostě navštívit musí.


A na závěr se chci podělit o pro letošní rok SEN NEJVĚTŠÍ. Takový, o kterém se sní už od dětství. A to je podívat se (jak můj táta říká) za velkou louži. Podívat se do Ameriky. Na pár pátků a pár míst. Míst jako je Florida, California, New York a Hawaii. Není to zrovna "malý" sen, ale ani to není nesplnitelný sen! Žádný není. Pozor na to, co si přejete... může se to splnit. Vy si můžete Vaše sny splnit.



A proč nevyužít právě rok 2016 ke splnění svých "malých" snů. Je odstartováno, takže vyběhněte správnou nohou a běžte za svým snem a splňte si ho!

Já už za týden vyběhnu vyletím za jedním ze snů, které jsem Vám dneska prozradila. Není čas ztrácet čas! Takže proč nezačít odškrtávat ze seznamu hned. Tak schválně, tipnete si kam to bude? Které místo si odškrtnu jako první? Já už se tak těším! Tak těším! Těším se na to, kolik míst ze seznamu se mi podaří letos odškrtnout. A nebo třeba všechny? Nebo nějaká jiná nová místa?


A co Váš seznam? Vaše sny?

Lucie.B

Žádné komentáře:

Okomentovat